środa, 25 stycznia 2012

Jest konkurs!



Halo halo? Jest tam kto? Mam dla Was niespodziankę.

Już wkrótce pierwszy Fikimik wyfrunie z drukarni. Ale zanim, to musi najpierw tam trafić i tego właśnie dotyczy konkurs. Liczę, że pomożecie mi wskazać który z Fikimików powinien dostąpić tego zaszczytu.

Bardzo proszę oddawanie głosów na wybrany notesik w komentarzach lub na profilu Facebookowym.
Spośród wszystkich nieanonimowych doradców wylosuję trzech szczęściarzy, do których trafi nic innego jak Fikimik właśnie. Konkurs zamykam w niedzielę 29 stycznia o 23:59. Więc trzeba się żwawo decydować.

Czekam na Wasze głosy i wskazówki, z pewnością będą dla mnie bardzo cenne.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też głosuję za fajerwerkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak powiedział mój kolega Ponton, w hip-hopie ważne są wszystkie trzy rzeczy: dobry bit, dobra nawijka, i dobry przekaz.
    Dlatego typuję "Nie ma się co spieszyć". Za rasową muzę, za z klasą wyłożoną faję, i za słuszną sprawę w tytule.
    Howgh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bez dwóch zdań typuję Mirona poruszonego :)
    A na drugim miejscu "Smutna historia"

    OdpowiedzUsuń
  5. Na rower! i niech już będzie wiosna... Chcę "na rower"! Co prawda wybór trudny, bo i "Nie ma co się śpieszyć" i "Miron poruszony" są super, ale jednak "na rower".

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajerwerki jednak wygrywają! Choć rower jest naprawdę cudny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń